VELKOMMEN TIL UNA LIVING’S KUNDESERVICE

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.
Du skal føle dig helt tryg, når du handler hos os, og du er derfor altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Sønder Allé 25A
8000, Aarhus C
Danmark

Kontaktformular Ønsker du at returnere eller bytte dit tæppe? Så klik her!

Felter markeret med en * er påkrævet.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Hos Una Living tilbyder vi varer under fire kategorier: kugletæpper, bordskånere, coasters og stolehynder. Du finder vores produktkategorier under “PRODUKTER” i topmenuen på siden.

Ønsker du at købe et eller flere produkter, skal du gøre følgende:

  1. Læg de ønskede produkter i indkøbskurven.
  2. Gå herefter videre til indkøbskurven ved at klikke på den i øverste venstre hjørne.
  3. Tilføj flere produkter eller fortsæt til kassen.
  4. Indtast de påkrævede informationer.
  5. Vælg den ønskede betalingsform.
  6. Læs og godkend vores handelsbetingelser.
  7. Betal via kreditkort, Paypal eller bankoverførsel.
  8. Afgiv den endelige bestilling.

Har du forespørgsler til varer, som ikke er på hjemmesiden, er du meget velkommen til at kontakte os.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Det kan forekomme at ordrebekræftelsen ender dit spam-filteret. Dette er særligt et problem for brugere af Hotmail.

Skulle ordrebekræftelsen heller ikke være i spam-filteret, så kontant os. Så vi kan finde frem til fejlen.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi tilbyder den hurtigste levering på markedet.

Vi pakker og sender din ordre samme dag, når du bestiller før kl. 16.00. På den måde kan du nyde dit kugletæppe allerede 1-2 dage efter, du har bestilt hos Una Living.

OBS: der kan forekomme længere leveringstid på leveringer til ikke-brofaste øer og udlandet.

Vores lagersystem opdateres løbende, så alle de varer, du finder på hjemmesiden, findes også på vores lager og er klar til hurtig afsendelse.

Fos os er det vigtigt at overholde vores leveringstid, og derfor vil vi meget gerne høre fra dig, hvis din vare ikke er nået frem til tiden, så vi kan løse dette problem med vores fragtleverandør.

Hvad koster fragten?

Hos Una Living får du fri fragt på alle ordrer på over 500 DKK. På ordrer under 500 DKK, er der en fast pris på 55 DKK.

Din pakke bliver sendt direkte til døren med GLS, så det er nemt og enkelt for dig! Skulle du ikke være til at træffe på din hjemmeadresse, når leveringen sker, så sendes din pakke til den nærmeste GLS pakkeshop, hvor du efterfølgende kan afhente den. Husk at medbringe gyldigt ID og det tilsendte leveringsnummer fra GLS.

Hvis du har specielle ønsker til leveringen af din ordre, er du mere end velkommen til at kontakte os.

Levering uden for Danmark
For leveringer uden for Danmark er der følgende fragttillæg:

  • Sverige: DKK 85 (Fri fragt på alle ordrer på over 600 DKK)
  • Norge: DKK 120 (Fri fragt på alle ordrer på over 1200 DKK)

Vi leverer også til resten af Europa. Se mere på unaliving.de og unaliving.com

Hvornår hæver I pengene fra min konto?

Når du ligger en ordre hos os, så reserverer vi kun pengene på din konto. Først når vi har afsted varerne hæver vi pengene på din konto.

Hvordan kan jeg betale?

Hos Una Living kan du betale med kreditkort, Paypal eller via bankoverførsel. Vi anbefaler, at du bruger kreditkort, da dette giver dig den bedste lovmæssige beskyttelse.

Vi accepterer følgende kreditkort:

  • Dankort
  • VISA-dankort
  • VISA
  • Mastercard
  • Maestro

Vi hæver først beløbet, når varen er afsendt fra vores lager.

Ved bankoverførsel sender vi varen så snart, vi har modtaget beløbet.

Til betalingsprocessen anvendes QuickPay, som giver dig 100% sikker betaling. Alle data, som håndteres af QuickPay, krypteres og opfylder alle sikkerhedsstandarderne.

Priserne på hjemmesiden er inklusiv moms og andre gebyrer.

Hvor lang returret har jeg?

Hos Una Living får du 14 dages returret, efter du har modtaget dine varer. Og vi tilbyder gratis returnering af kugletæpper ved ordrer over 500 DKK. Du kan derfor føle sig helt tryg, når du handler hos os. Her er ingen skjulte omkostninger, og prisen er, som du ser den.

Varerne skal returneres i den originale emballage og i ubrugt stand.

Vi bestræber os altid på at levere produkter af allerhøjeste kvalitet, og vi er sikre på, at du bliver rigtig tilfreds med dine køb hos os. Skulle du dog ønske at returnere en vare, kan du læse mere her: Returneringer & Ombytning

Jeg har fortrudt mit køb – hvordan returnerer jeg det?

Vi tilbyder altid fri returnering af vores tæpper, hvis det ikke lever op til dine ønsker. Du har derfor mulighed for at returnere dit tæppe – også selvom dette ikke fejler noget. Vi vil dog altid gerne høre, hvorfor tæppet sendes retur, så vi løbende kan forbedre vores service.

Vores gratis returnering gælder i 14 dage efter, du har modtaget din ordre.

Ønsker du at returnere en ordre, skal du udfylde returformularen på denne side: returneringer

OBS: Det er vigtigt at du returnerer varerne i den originale emballage!

Jeg vil gerne bytte mit tæppe til en anden model eller størrelse – hvordan gør jeg?

Ønsker du at bytte dit tæppe til en anden model eller størrelse, så har vi følgende guide til at ombytningen sker nemt og hurtigt.

  1. Bestilt det ønskede tæppe på vores hjemmeside
  2. Gå til denne side og udfyld returneringsformularen
  3. Herefter modtager du en e-mail fra os med et vedhæftet returlabel.
  4. Sæt dette returlabel på pakken.
  5. Pakken kan nu leveres gratis til alle GLS pakkeshops.
  6. Når vi har modtaget pakken, overføres pengene til din konto.
Jeg har bestilt et design-selv-tæppe, men jeg har fortrudt mine farvevalg. Kan jeg nå at ændre det?

Du kan ændre dine farvevalg til tæppet så længe at tæppet IKKE er sat i produktion endnu.

Jeg har fortrudt mit køb af et design-selv-tæppe – kan jeg annullere ordren?

Er det tæppe sat i produktion er det ikke længere muligt at annullere ordren, ellers er det muligt.