Una Living FAQ

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Først og fremmest – velkommen til Una Living! Vi er glade for, at du har valgt at slå ind forbi vores webshop. Her finder du håndlavede kugletæpper og andre produkter i 100% merinould. 

I topmenuen finder du et overblik over alle vores produkter. Hvis du forelsker dig i et produkt, kan du i løbet af få klik afgive din bestilling. Det gør du ved:

  1. Tilføj produktet/produkterne til kurven.
  2. Fortsæt til kassen ved at klikke på kurven i øverste højre hjørne.
  3. Indtast dine oplysninger.
  4. Vælg betaling – du kan betale via kreditkort, MobilePay, Apple Pay, Paypal eller bankoverførsel. 
  5. Afgiv den endelige bestilling. 

Herefter modtager du en ordrebekræftelse på mail med information om din ordre og levering.

Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Du modtager din ordrebekræftelse umiddelbart efter, at du har gennemført dit køb. Hvis du mod forventning ikke modtager din ordrebekræftelse, anbefaler vi, at du kigger i dit spamfilter, hvor den kan være havnet ved et uheld.

Er den ikke at finde i dit spamfilter, skal du kontakte os hurtigst muligt ved at sende en mail til [email protected] – så kan vi finde frem til fejlen og eftersende ordrebekræftelsen til dig.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker og sender din ordre samme dag, hvis du bestiller inden kl. 12 på hverdage. Din pakke er fremme i løbet af 1-2 hverdage. Vær opmærksom på, at der kan forekomme længere leveringstid til ikke-brofaste øer og udlandet. 

Har du været inde og designe dit eget kugletæppe, vil der være en længere behandlings- og leveringstid. Læs mere om leveringstiden for ‘design selv’-produkter her.

Hvad koster fragten?

Hos Una Living får du fri fragt ved køb over 500 DKK. 

Ved køb under 500 DKK betaler du selv fragten. Leveringsomkostningerne varierer fra 45-49 DKK, alt afhængig af om du vælger hjemmelevering, levering til pakkeshop eller levering til erhvervsadresse. 

Hvis din ordre skal leveres udenfor Danmarks grænser, øges omkostningerne til fragt. Her anbefaler vi, at du bestiller via vores internationale webshops: www.unaliving.de og www.unaliving.com. Hvis dette giver anledning til spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os via kontaktformularen her eller sende en mail til [email protected]. Så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

Hvornår hæver I pengene fra min konto?

Beløbet bliver hævet på din konto, når vi har afsendt din ordre.

Hvordan kan jeg betale?

Hos Una Living kan du betale med kreditkort, MobilePay, Paypal og Apple Pay. Vi accepterer følgende kreditkort: Dankort, VISA-Dankort, VISA og Mastercard.

Til betaling anvendes QuickPay, som giver dig 100% sikker betaling.

Kan jeg returnere min ordre?

Hvis du fortryder dit køb, eller du opdager en fejl ved produktet, gælder din 14 dages returret. Ønsker du at returnere din ordre, skal du udfylde returformularen her og følge de enkle steps beskrevet til venstre for formularen.

Vi gør opmærksom på, at der ikke gælder returret på specialfremstillede produkter (design selv).

Hvor lang returret har jeg?

Una Living giver dig 14 dages returret på alle varer i sortimentet. Varerne skal returneres i den originale emballage og i ubrugt stand. Du kan læse mere om returnering her

Vi gør opmærksom på, at der ikke gælder returret på specialfremstillede produkter (design selv).

Hvad koster returnering?

Ved ordrer over 500 DKK er returnering gratis. Ved ordrer under 500 DKK koster det 60 DKK at sende retur.

Forud for returneringen skal du udfylde returformularen her og følge de enkle steps beskrevet til venstre for formularen.

Jeg har bestilt et ‘design selv’-tæppe, men jeg har fortrudt mit design? Kan jeg nå at ændre det?

Hvis du fortryder farve, form eller størrelse på dit ‘design selv’-tæppe, skal du hurtigst muligt sende en mail til [email protected]. Såfremt tæppet endnu ikke er sat i produktion, kan du stadig nå at ændre i dit design.

Vi har løbende korrespondance med fabrikken i Nepal, og derfor vil ‘design selv’-tæpper løbende blive sat i produktion. Vi kan altså ikke sige med sikkerhed, hvor lang tid der går, fra du har afgivet din ordre, og til dit tæppe sættes i produktion. Vi bestræber os dog altid på at få sat tæpperne i produktion hurtigst muligt, så ventetiden på produkterne begrænses. Derfor skal du også kontakte os med det samme, hvis du vil have mulighed for at komme med ændringer til dit design.

Jeg har fortrudt mit køb af et ‘design selv’-tæppe. Kan jeg annullere ordren?

Hvis du fortryder dit køb af et ‘design selv’-tæppe, skal du hurtigst muligt sende en mail til [email protected]. Såfremt tæppet endnu ikke er sat i produktion, kan du stadig nå at annullere ordren. Der er ingen returret på specialdesignede produkter (design selv), og derfor er det ikke muligt at annullere en bestilling, der enten er sat i produktion eller er afsendt.

Vi har løbende korrespondance med fabrikken i Nepal, og derfor vil ‘design selv’-tæpper løbende blive sat i produktion. Vi kan altså ikke sige med sikkerhed, hvor lang tid der går, fra du har afgivet din ordre, og til dit tæppe sættes i produktion. Vi bestræber os dog altid på at få sat tæpperne i produktion hurtigst muligt, så ventetiden på produkterne begrænses. Derfor skal du også kontakte os med det samme, hvis du vil have mulighed for at annullere dit køb af et ‘design selv’-tæppe.

Jeg ønsker mig et produkt, som ikke findes på siden - kan I hjælpe?

Vi lytter altid gerne til gode inputs fra vores kunder. Hvis du har forespørgsler på varer, som ikke er på hjemmesiden, er du meget velkommen til at kontakte os via kontaktformularen her. Så vil vi vende tilbage til dig hurtigst muligt.